Srpen 2010

Soustředění 2010

30. srpna 2010 v 0:01 | isobelka |  rodina, výlety, dovolená aj.
V sobotu jsme si pro Káťu dojeli do Chřibské, kde jim končilo gymnastické soustředění. Před odjezdem nám holky ještě předvedly co nového se naučily. A jedna společná fotka:

soustředění 2010
A kde je Káťa? Poznáte ji podle toho, že drží Loty v náruči. :-D

Pro porovnání fotky z loňského a předloňského soustředění...stejná vesnice, stejné místo - na schodech. :-))

2009

soustředění 2009

2008

soustředění 2008

Káťa

29. srpna 2010 v 21:29 | isobelka |  rodina, výlety, dovolená aj.
Ká´ta

Konec prázdnin

21. srpna 2010 v 16:28 | isobelka |  rodina, výlety, dovolená aj.
Prázdniny pomalu končí a i když je dneska krásně teplo, stejně mám pocit, že podzim je už za dveřmi, sluníčko už nemá ty grády jako mělo před měsícem, brzy se stmívá a večery a rána jsou chladná. Ivan dneska ráno odjel na závody autíček do Bítouchova a Káťu jsem po obědě vypravila na soustředění do Chřibské. Tak mám chvilku čas na vložení pár nejnovějších fotek.

Na přelomu července a srpna byla Káťa na dalším koňském táboře v Poplzích u Libochovic, byl to již její třetí pobyt na tomto místě. Pokaždé příjíždí náramně spokojená a tak asi měsíc je po celém našem bytě cítit koňský smrad...tedy ne smrad, naše Káťa říká, že koně voní...takže to u nás voní jako ve stáji. :-))
Poplze
Poplze 2
Poplze 3

Poplze 4
Včera jsme se vrátili z dovolené ze západních Čech. Počasí nám zrovna dvakrát nepřálo, ale i tak jsme si to myslím užili. Chodili jsme na houby, jezdili na kole, navštívili Mariánské Lázně, Bečov, Klášterec nad Ohří, hrad Hauenštejn a rozhlednu Plešivec.

chatka
Hauenštejn

Sobota 7. 8. 2010

9. srpna 2010 v 21:51 | isobelka |  bydlení, chalupa
Tak takhle vypadal v sobotu jindy neškodný potůček před naší chalupou...foceno z horního patra naší chalupy.