Březen 2011

6. celorepublikový sraz scrapbookářek

28. března 2011 v 23:13 | isobelka |  scrapbook
Můj pátý a zatím největší sraz, co se týče počtu účastnic.

V lednu jsme začaly s Gabretou vybírat vhodné místo pro konání letošního srazu. Po 14-ti dnech intenzivního vyhledávání, porovnávání cen, vybavenosti penzionů a hotelů, jsme vybraly Gabretin návrh: školící středisko Erudito v městečku Luka nad Jihlavou. http://www.lukanadjihlavou.cz/skolici-a-ubytovaci-centrum-erudito/os-49343/p1=3547

Pátek 25. 3. 2011

Vyjeli jsme s Vonver a Ivanem, který opět fungoval jako řidič, za což mu patří velký dík, s kufrem plným našich věcí, Lambrusca na přípitek, buchty Margotky, čajů, kafe apod., v deset hodin směr Jihlava. Cesta až na menší zácpu v Praze a na dálnici za Prahou proběhla v naprosté pohodě a v půl jedné jsme už byli na místě, kam již před námi dorazila Gabreta s Ketou.
Po prohlídce celého střediska jsme u kafe a čaje doladily balíčky, jejichž přípravu měla na starosti Keta a které se jí moc povedly. Pak už jsme jenom čekaly na první scrapařky. Jako první přijel/a Kukik, která to měla z Havlíčkova Brodu nejblíže a za ní už další a další. V kuchyňce jsem se seznamovaly a kecaly a když přijela Aktijka s Iťou, které společně s Ketou, vybalily své obchůdky začalo velké vybírání, přehrabování a nakupování....to miluju. :-D

V půl sedmé jsme se přemístily o patro níže, kde už na nás čekala večeře a před ní přípitek s Gabretiným přivítáním.

Po večeři jsme předaly kytičku a dárek Katie za její CTS:

A snědly báječný scrapbookový dort, který udělala Katie:

A při živé hudbě jsme začaly s prohlížením alb:

S Ketou a Gabretou jsme se po chvíli vypařily, protože jsem potřebovaly připravit vše na sobotní tvoření, naskládat balíčky na stůl, k nim přidat krásné pamětní listy, které se Gabretě a Ekulce moc povedly, a razítka s našimi přezdívakami.
Spát jsme šly někdy okolo půl druhé.

Sobota 26. 3. 2011

Vstaly jsme v půl osmé a po výborné snídani jsme se všechny v devět hodin shromáždily v učebně, kterou jsme již připravily předchozí den. Největší ohlas asi vzbudily pamětní listy, byly naprosto dokonalé. Gabreta s Ekulkou nás vystihly přesně. Tady je ten můj:
Společné foto ze srazu nalepím později.

Poté již začala tvořící část dne. Téma letošního srazu bylo cestování, dovelená, výlety. V balíčku kromě krásného materiálu byl též lísteček se jménem scrapařky, které měla dotyčná dát podmínku na 30* stránku a na minialbum si role vyměnily. Já měla Markétu a dala jsem jí podmínku šití, kterou zvládla dokonale i se spícím dítětem. :-)
Nejdříve jsme dělaly třicítkové stránky. Všem se moc povedly.
Poté jsme začaly dělat minialba. Já minialbum nedělala, neměla jsem žádné vhodné fotky. Místo toho jsem si udělala další 30* stránku. Jelikož je stále nemám úplně hotové, vyfotím a vložím později.

Po večeři jsme se všechny sešly v jídelně, kde měla scrapmafie připravené soutěže, jako např. třídění svorek a průchodek se zavázanýma očima, vystřížení co nejdelší spirály z A4 papíru, scrapbookový kvíz, hádání autorek vybraných 14-ti stránek (uhádla jsem všechny) apod. Celkovou vítězkou se stala Dianka, která i vyhrála jednu ze soutěží - ze 30* stránky postavit co nejvyšší věž. :-))

Poté opět nastala volná zábava a stejně jako v pátek jsem šla spát někdy okolo půl druhé.

Neděle 27. 3. 2011

Po snídani některé z náš ještě pracovaly, jiné se balily, dělaly se poslední nákupy, některé vyřezávaly ozdoby na Big Shotu, razítkovaly. Než jsme se všechny rozjely do svých domovů udělaly jsem si společnou fotku.
A pak už jenom loučení a slíbení si, že se uvidíme určitě na příštím srazu. Těším se už teď. :-)

PS. Ještě jednou díky moc Gabretě za organizaci, Ketě za vytvoření krásných balíčků a Katie za nádherný dárek ke 4. místu CTS.

Moje album z dětství.....

20. března 2011 v 21:36 | isobelka |  scrapbook
.....má stále daleko do toho být ukončeno. Dala jsem si závazek do konce roku...tohoto. Tak uvidíme. Další dvě stránky, které jsem udělala v posledních dnech:

Další sketch

20. března 2011 v 21:34 | isobelka |  scrapbook
Moc se mi líbil sketch, který Hanka vybrala pro své "ovečky" v Klatovech. :-)) http://scraptime.blog.cz/1102/sketch Tak s jejím svolením jsem si podle něho udělala stránku, shodou okolností se mi hodily fotky, které jsem už kdysi scrapovala, ale stránku jsem se chystala už nějakou dobu předělat a které byly tématicky stejné s Hančinými.

Použila jsem papíry BG - Cupcake a červený obyčejný z Lidlu.

Diktát

20. března 2011 v 21:30 | isobelka |  scrapbook
Už jsem se nějakou dobu nezúčastnila žádného diktátu, asi proto, že číst návody mě moc nebaví. Když jsem ale viděla stránky holek v galerii, moc se mi zalíbil, tak jsem si podle něho stránku udělala také. Diktát vyhlašovala Haczek http://scrapbook.cz/galerie/thumbnails.php?album=1048 a předloha je podle Alexandry. Ovšem moje stránka už není podle diktátu, ale lift. Každopádně jsem s ní spokojená....také proto, že jsem na její výrobu spotřebovala pouze pár zbytků, kterých mám požehnaně. Fotky jsou z dovolené u Velkého Rybníka. Jeli jsme se projet na kole a když jsme jeli kolem louky, holky se tam chtěly spolu vyfotit a protože to jsou obě gymnastky, musely hodit nějakou figuru. :-D

Partizánský samopal

11. března 2011 v 22:57 | isobelka |  scrapbook
Partizánský samopal byl závod v běhu od jednoho stanoviště k druhému, kde se plnily různé úkoly, jako byla např. střelba ze vzduchovky. Bylo nás vybraných pět holek ze třídy plus jedna náhradnice, ta na fotce bohužel není. Závody se konaly na Telnici (lyžařské středisko v Krušných horách, pár kilometrů od Ústí nad Labem). Bylo to v roce 1984, bylo mi necelých 14 let a chodila jsem do posledního ročníku základní školy. Jak jsme se tenkrát umístily, si už bohužel nepamatuji, přiznám se, že samotné závody si už skoro také nevybavuji, kdyby nebylo fotek, asi bych na tuto akci už dávno zapomněla. Fotila moje mamka.

Já jsem na skupinové fotce stojící druhá zleva.

Dovolená

10. března 2011 v 12:04 | isobelka |  rodina, výlety, dovolená aj.

Letos jsme "jarní" prázdniny strávili opět na Šumavě - Zadově, v hotelu Churáňov. Počasí nám až na občasné mlhy celkem přálo, tak jsme kromě jednoho dne, kdy jsme byli navštívit Hanku v Klatovech, lyžovali denně. Tedy my s Ivanem jsme lyžovali, Kačka, jak je vidět na fotce jezdila na snowboardu a šlo jí to už báječně.

Kromě výletu do Klatov jsme si udělali půldenní výlet do Sušice, kde jsem udělala i menší scrapbookový nákup (razítka za 56 Kč, no nekupte to ).