Červen 2011

Růžičky

28. června 2011 v 10:51 | isobelka |  ostatní tvoření
Vyšívané obrázky růžiček přijdou do nově převlečené kuchyně doma (zatím je vše pouze ve stadiu příprav a plánování) která bude laděna do romantična. Vyšívala jsem podle předlohy z časopisu Křížkový steh č. 1, z bavlnek DMC, které byly k časopisu přiloženy. Rámečky jsou obyčejné dřevěné (9 x 11 cm), kdysi koupené v Ikee, natřené bílým balakrylem.

Letní deník

26. června 2011 v 22:32 | isobelka |  scrapbook
Dnešní deštivý den zase trošku přál scrapbooku. A tak jsem si z obyčejného bloku od Danči z obchůdku udělala český smash - Letní deník. Letošní dovolená bude sice pouze na chalupě, ale protože ji máme v rekreační oblasti a protože když tam jsme pomalu (kromě občasných návštěv hospůdek) z ní nevytáhneme paty, rozhodli jsme se letos, že budeme pravidelně vyjíždět na výlety do okolí. Už mám připraveno více jak 10 tipů na návštěvy zámků, hradů apod. No a do tohoto deníku si budu vše zapisovat, lepit vstupenky, pohledy, snad i nějakou fotku. Zdobit budu jenom střídmě, aby šel na konci prázdnin zavřít.

Použila jsem krásné papíry ze srazíku a od Danči, razítka od Kety, Aktijky a Iťi, pár svorek, výseky z raznice, trocha šití, provázek a bylo hotovo. Ještě možná doladím spirálu stužkama. Přemýšlím o nějakém obalu, protože deník budu vozit na výlety s sebou v batohu, nebo tašce.

Rozlučková párty

21. června 2011 v 23:58 | isobelka |  rodina, výlety, dovolená aj.
Dneska se konala Rozlučková gymnastická párty na hřišti v Hostovicích. Zúčastnily se jak gymnastky, tak rodiče, tedy převážně ženského pohlaví, tatínků tam bylo, že bych je spočítala na jedné ruce a to ještě většina z nich fungovala jako řidiči.
Kecalo se, soutěžilo, opékaly se buřty. Počasí vyšlo nádherně, po slejváku, který se strhnul se krásně vyčasilo a celé odpoledne bylo pěkně, slunečno.

Všem trenérkám, gymnastkám a jejich rodičům přeji krásné prázdniny. Myslím, že si je všechny zaslouží. Ten kdo dělal někdy ve svém životě závodně sport pochopí, kolik je za tím vším dřiny.

Část mé hroší sbírky :-D

21. června 2011 v 10:40 | isobelka |  rodina, výlety, dovolená aj.

Toto je část mé sbírky - hroši z Kinder vajíček. Převážně koupeno na aukru.

15 let

20. června 2011 v 13:22 | isobelka |  scrapbook
Tak zase po nějaké době trocha scrapu. Stránka je podle sketche od Becky Fleck.

Podkladová bílá strukturovaná čtvrtka, tyrkysové papíry MME, tyrkysová čtvrtka Color Core od Aktijky z obchůdku, projetá mašinkou Texture Boutique a osmirkovaná, hnědá čtvrtka od Danči z obchůdku, stejně jako motýl, stužka a hodiny. Kulaté razítko - Keta, metr z Ikey , nápis 15 let - samolepky BG a konečně jsem využila razítka všech možných kaněk co jsem koupila na srazíku.

Nakonec se vydařila......

13. června 2011 v 0:13 | isobelka |  rodina, výlety, dovolená aj.
........neděle, která začínala tak deštivě. Dopoledne jsem se za zamračeného, chladného počasí a nepříjemného deště přesunuli na chalupu a odtamtud do nedaleké hospůdky na společný rodinný oběd. V červnu totiž začíná v naší rodině maraton oslav narozenin a svátků. Narozeniny oslavil synovec Vítek, já slavím zítra (no jo, strašně to letí), všichni Vítové (tj. 3) slaví den po mně ještě svátek a na konci měsíce slaví pro změnu svátek můj muž. Během oběda se počasí ale náhle umoudřilo, vykouklo sluníčko a zbytek dne už byl opět ve znamení krásného počasí a letních teplot.

Všem moc díky za dárky, mamce za zaplacení 10 m krásné látky na závěsy, mému muži za srdce a adventní svícen (já vím, Vánoce jsou za půl roku, ale mně se v tom Krumlově tak líbil), babičce a dědovi za moji oblíbenou Merci a orchidej, Vítkovi a Hance za "knihu" tak říkáme u nás láhvi alkoholu, Aničce za svíčky. Mám ze všech velkou radost.

27 hodin v Českém Krumlově

12. června 2011 v 23:49 | isobelka |  rodina, výlety, dovolená aj.
Český Krumlov mám moc ráda, je to jedno z našich nejhezčích měst, proto jsem se moc těšila na pátek, kdy jsme se tam s mužem vydali, na pozvání nejmenované firmy. Byla to naše návštěva tohoto města po více jak 10-ti letech. Program byl následující: v pátek ubytování, večeře formou rautu, návštěva divadelního představení, v sobotu volný program, možnost využití zdarma vstupu do některých muzeí a na hradní věž.

Počasí se nám vydařilo, bylo příjemné, jako dělané na cestování a výlety. Z Ústí jsme vyjeli krátce po deváté ráno, abychom stihli před večeří ještě návštěvu krumlovských uliček a obchůdků. Ubytovaní jsme byli v hotelu Alchymy přímo v centru města, cca 100 od dřevěného mostu. Vybalili jsme si věci a hned jsme spěchali do města, prošli jsme si pár uliček, nahlédli do několika krámků, poseděli v kavárně a poté jsme se už šli připravit na večeři, která se konala v nedalekém Krumlovském mlýně. Raut byl skvělý, jídlo výborné, živá hudba hrála písničky přesně podle mého gusta, v horním patře, kde byl studený bufet, byla zajímavá expozice starých motocyklů.
Po večeři jsem se přesunuli na Otáčivé hlediště, kde jsme shlédli hru W. Shakespeara - Jak se vám líbí....a líbila se nám moc. Hráli herci z Jihočeského divadla v Českých Budějovicích, režie David Radok. Do hotelu jsme dorazili okolo půlnoci. Ráno po snídani jsme ještě zašli na prohlídku zámku, hradního muzea, vylezli na hradní věž, nakoupili pár drobností, zašli na oběd a zhruba ve tři hodiny jsme nasedli do auta a vyrazili směr domů. Trochu jsme litovali, že jsme si návštěvu neprodloužili až do neděle, tak snad příště......

Pár fotek Krumlova:

hotel Alchymy

ubytování

výhled z okna byl krásný, přímo na zámek

Neděle v Praze

5. června 2011 v 22:31 | isobelka |  rodina, výlety, dovolená aj.
Po pátečním večeru a sobotě strávené na chalupě (Ivan udělal elektriku v kuchyni) jsme se vypravili dnes ráno do Prahy. Raději bych dnešní krásný a teplý den strávila znovu na chalupě, ale Kačka se dnes účastnila na Vinohradech Mistrovství republiky, takže jsme jet prostě museli. Na místě jsme byli něco po deváté hodině, ale protože plánovaný začátek její kategorie byl až ve tři hodiny, jeli jsme se po společném nástupu podívat do Ikey a já pak ještě k Danče, kde jsem si vyzvedla něco málo materiálku na scrap.

V Ikee jsme koupili jenom pár drobností, do kuchyně na chalupu pouze tlumiče na dvířka, pak nové sedáky na židle, Kačce polštář a peřinu, nějakou tu svíčku, domů pak jenom jeden květináč a lampičku. Tentokrát jsme navštívili Ikeu na Černém Mostě a ne na Zličíně jako vždy. Nemůžu si pomoci, ale na Černém Mostě se mi nelíbí, nehledě na to, že nemají v provozu restauraci, která se buduje a bude až někdy na konci srpna. Zličín je mi prostě více sympatický, přijde mi lépe zásobený a přehlednější, větší.

Cestou zpátky na halu jsem si vystoupila u Danči, kde jsem si vyzvedla zmiňovaný materiál, pokecala s kamarádkou, vypila kafe a metrem se vracela na halu, abych stihla alespoň Káti druhou sestavu....a ejhle...nestihla. Kupodivu oproti jiným závodům nedošlo k žádnému zpoždění, ale naopak se začalo dříve než v plánované tři hodiny. Takže v půl čtvrté, kdy jsem dorazila na halu, Kačka už měla odcvičeno. Ale obě sestavy jsem viděla natočené, moc se jí povedly a i když se umístila na 15. místě ze 17-ti závodnic, může být spokojená.

Jaroušek

2. června 2011 v 8:47 | isobelka |  ostatní tvoření
Sbírám hrošíky, už více jak 15 let, kdo mě zná, tak ví proč. Sbírám hrošíky keramické, dřevěné, skleněné, plastové, gumové, mám myslím i dva voskové. Hroši jsou u nás všude, kromě figurek máme i pár polštářků, hrnečků, dokonce i štětka na záchodě je hroch. Plyšové nesbírám, i když pár jich doma máme, ale tomuto jsem nemohla odolat....háčkovano - plyšový hroch Jaroušek od Klaben z Fleru:

Je nádherný, precizně vyrobený, více jak 20 cm vysoký. Tak k tomuto bych se chtěla v háčkování dopracovat!!!!!
Tady jsou stránky Klaben z Fleru, vyrábí i jiná úžasná zvířátka: http://www.fler.cz/klaben
Fotky mojí sbírky dodám časem. Jenom vkládám jednu, jak to vypadá na mé poličce v pracovně:

Hezký den všem, vypadá že dnes bude i slunečno.

Květnová challenge

1. června 2011 v 7:45 | isobelka |  scrapbook
Včera skončila květnová challenge, Haňule vyhlašovala pořadí. Téma bylo stránka pouze z jednobarevných papírů, minimálně jeden vzorovaný, ale udělaný z jednobarevného, např. razítkováním, embossováním apod. Další podmínkou byla kytička, ručně vyrobená, bez pomocí jakékoliv raznice.
Toto je moje stránka:

Podkladový jednobarevný papír je postříkaný modrým sprejem, modrý má orazítkované okraje, světlemodrý je projetý mašinkou Texture Boutique a osmirkovaný, kytičku jsem háčkovala. Dále jsem použila jutu, papírové kytičky, korálky - mušle, vellum, racka - chipboard od Kety, písmenka - samolepky z papírnictví a otisky nohou z raznice. Modrému papíru a čtvrtce jsem ještě "poničila" okraje. Na fotce je moje mamka na své první dovolené u moře.
A mám velkou radost, protože se stránkou jsem se umístila na 3. místě !!!!