27 hodin v Českém Krumlově

12. června 2011 v 23:49 | isobelka |  rodina, výlety, dovolená aj.
Český Krumlov mám moc ráda, je to jedno z našich nejhezčích měst, proto jsem se moc těšila na pátek, kdy jsme se tam s mužem vydali, na pozvání nejmenované firmy. Byla to naše návštěva tohoto města po více jak 10-ti letech. Program byl následující: v pátek ubytování, večeře formou rautu, návštěva divadelního představení, v sobotu volný program, možnost využití zdarma vstupu do některých muzeí a na hradní věž.

Počasí se nám vydařilo, bylo příjemné, jako dělané na cestování a výlety. Z Ústí jsme vyjeli krátce po deváté ráno, abychom stihli před večeří ještě návštěvu krumlovských uliček a obchůdků. Ubytovaní jsme byli v hotelu Alchymy přímo v centru města, cca 100 od dřevěného mostu. Vybalili jsme si věci a hned jsme spěchali do města, prošli jsme si pár uliček, nahlédli do několika krámků, poseděli v kavárně a poté jsme se už šli připravit na večeři, která se konala v nedalekém Krumlovském mlýně. Raut byl skvělý, jídlo výborné, živá hudba hrála písničky přesně podle mého gusta, v horním patře, kde byl studený bufet, byla zajímavá expozice starých motocyklů.
Po večeři jsem se přesunuli na Otáčivé hlediště, kde jsme shlédli hru W. Shakespeara - Jak se vám líbí....a líbila se nám moc. Hráli herci z Jihočeského divadla v Českých Budějovicích, režie David Radok. Do hotelu jsme dorazili okolo půlnoci. Ráno po snídani jsme ještě zašli na prohlídku zámku, hradního muzea, vylezli na hradní věž, nakoupili pár drobností, zašli na oběd a zhruba ve tři hodiny jsme nasedli do auta a vyrazili směr domů. Trochu jsme litovali, že jsme si návštěvu neprodloužili až do neděle, tak snad příště......

Pár fotek Krumlova:

hotel Alchymy

ubytování

výhled z okna byl krásný, přímo na zámek

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.