Červen 2012

Pod stanem

27. června 2012 v 9:39 | isobelka |  scrapbook
S příchodem léta a teplého počasí nemám na scrap tolik času a o prázdninách to bude ještě asi horší. Tento měsíc jsem udělala sice obě stránky do projektu na scrapbook.cz, ale nemám diktát ani challenge a už je zřejmě ani nestihnu. Jediné co jsem ještě dala byla challenge u Pretty papers, zadání byla stránka podle liftu a šití.
Předloha z www.scrapbooklady.typepad.com

Moje stránka:

Použila jsem zelenou strukturovanou čtvrtku a oboustrannou čtvrtku od BoBunny, logo Autokemp Komorník a mapku jsem vytiskla z netu, razítka od Kety a samolepky z papírnictví, svorky. Stránku jsem obšila bílou bavlnkou. Fotky jsou staré už 30 let!

Přeji krásný slunečný den!

Další visačky

8. června 2012 v 10:24 | isobelka |  scrapbook
Na scrapbook.cz proběhlo další kolo výměny kartiček scrapzávislaček. Smějící se A já samozřejmě, stejně jako ve všech minulých kolech, nemohla chybět.

Hezký den a víkend, doufám, že bude slunečný.

Anička

5. června 2012 v 17:11 | isobelka |  scrapbook
Podmínka do projektu 1 pro tento měsíc byla lift stránky od neznámé autorky a stříkance na stránce:

Moje stránka:

Použila jsem strukturovanou bílou čtvrtku a oboustrannou čtvrtku od MME, dvě razítka od Kety. Bordury jsem udělala pomocí okrajových raznic. Stříkance jsem udělala barvou zn. Distress - Broken China, rozmíchanou vodou, minimisterem.

Hezké odpoledne a děkuji za návštěvu!

4 a půl roku

4. června 2012 v 10:10 | isobelka |  scrapbook
Kačky album bylo jedno prvních, které jsem začala dělat, když jsem začínala se scrapem. Bohužel. Některé stránky byly/jsou strašné, takže je čeká předělání. To je případ právě této fotky. Původní stránku sem dávat raději ani nebudu, kromě toho jsem zjistila, že jsem si jí stejně zapomněla vyfotit. :-) Na tomto album mě čeká ještě spousta práce. Většina fotek je z posledních tří, čtyř let. Například z předškolkového období mám stránku jenom jednu. V té době jsme ještě fotili klasickým fotoaparátem, takže fotky nemám ani v pc a budu je muset oscanovat.

Použila jsem krásnou čtvrtku z kolekce Forever Fall od Bo Bunny, koupenou u Danči, žlutou strukturovanou čtvrtku, metr ze Sconta, kytičky, brads, krucánek je myslím z Big Shotu od Vonver, negativ a nápisy jsem vyřezala na mašince Craft Robo, na borduru jsem použila závorkovou raznici od Fiskars.

Krásný den a úspěšný vstup do nového týdne!

Květnová challenge

3. června 2012 v 0:34 | isobelka |  scrapbook
Než se odeberu do říše snů, vyvěsím ještě květnovou challengovou stránku (čekala jsem jenom na ukončení soutěže, které proběhlo před chvílí). Podmínkou bylo udělat stránku na téma dovolená/výlet, dále pak artefakt z této akce a kytka jakákoliv jenom ne papírová.

Moje stránka je z naší dovolené v Řecku, na ostrově Kos. Půjčili jsme si tam tenkrát na dva dny auto a projeli jsme celý ostrov. Zastavili jsme se také v horské vesničce Zia, je to spíše taková atrakce pro turisty, spousta krámků, suvenýrů a jiných lákadel. Samotný ostrov je nádherný, se spoustou památek a krásných pláží, určitě stojí za to ho vidět, moc se nám tam líbilo.

Na stránku jsem použila pouze jednobarevné čtvrtky, modrou a bílou, tyto barvy se v Řecku vyskytují asi nejvíce. Nápis Excursion je ještě z cestovního balíčku ze srazu v Lukách, nápis Zia jsou, pokud se nepletu, úplně první písmenka co kdysi vyráběla Keta, stejně tak jsou od Kety razítka a chipboard foťáku. Artefaktem na stránce je pohled a kytička je látková. Kulatá fotka a fotka vlevo jsou nalepené 3D páskou, takže ze stránky trochu vystupují, což na fotce není vidět, lianu jsem vyřezala na mašince Craft Robo.

Přeji krásnou dobrou noc a příjemnou neděli.