Únor 2013

Vánoce 1986

24. února 2013 v 15:33 | isobelka |  scrapbook
Další, už osmou podmínkou do celoroční soutěže na scrapbook.cz, bylo dát na stránku fotku nakřivo.

Podklad je čtvrtka od Simple Stories, sama o sobě už byla hodně nazdobená, tak už pak jsem toho tolik nepotřebovala, jednu visačku, kousek stužky, rámeček s nápisem, kolečko, výřezy vloček z raznice a písmenka vyřezaná na Big shotu.

Krásnou zasněženou neděli všem!

Frýdštejn

23. února 2013 v 16:23 | isobelka |  scrapbook
Stránka do alba z dovolené a také do celoroční soutěže na scrapbook.cz. Podmínkou bylo umístit na stránce nějaku schovávačku (pohled se dá odklopit a jsou pod ním nalepené vstupenky z hradu).

Základem dvoustránky jsou obyčejné bílé čtvrtky z papírnictví, dále jsem použila papíry zn. MME, různé ozdoby a visačky, výseky z BS a razítka Keta.

Krásný zimní den!

Nové kolo

22. února 2013 v 21:45 | isobelka |  scrapbook
Další stránka do Kátina alba, fotky jsou staré už 12 let, strašně to letí. Foceno na chalupě, kde jsme stále venku, proto ten Kačky "ohoz". :-)

Kromě jednobarevných a vzorovaných čtvrtek jsem použila razítka Keta, chipboards také od Kety, visačku z oblečení, nápis jsem vyřezala na BS.
Krásný den a víkend!
PS. A děkuji moc Gabretě, že jsem se konečně po x letech scrapování naučila správně upravit fotku do galerie, tím pádem je tady na blogu teď fotka větší. :-) Ještě by to chtělo naučit se pořádně fotit, s tím mám problém stále. :-(

Na Sněžníku

19. února 2013 v 13:04 | isobelka |  scrapbook
Jedno z mých novoročních scrapbookových předsevzetí bylo dodělat moje album z dětství a dospívání. Ještě mi pár stránek chybí a jsou to samé vícefotkové stránky, které nedělám moc ráda, ale poradit si s tím nějak musím.

Použila jsem zelenou čtvrtku od MME, zbytek modré od BG, razítka Keta, pak už jenom pár ozdob a výseky z BS.
Přeji krásný den!

Spolu (1970)

14. února 2013 v 7:17 | isobelka |  scrapbook
Na scrapbook.cz to díky celoroční soutěži teď hodně žije. Kromě podmínek teď Katie vymyslela akci Valentýn, udělat stránku, která evokuje lásku, např. použít srdíčka, červenou barvu apod. Měla jsem nejdříve problém s fotkami, které vybrat, žádné zamilované nemám. Až jsem narazila na tyto, dlouho odkládané fotky. Nevěděla jsem si s nimi moc rady, protože jsou sice barevné (v té době se fotilo hlavně černobíle) ale hodně zažloutlé. Tak to nakonec vyhrála stará dobrá sada Sugared od Basic Grey.

Na fotkách jsem já s mojí mamkou. Smějící se Kromě čtvrtek BG jsem použila ještě různé výseky, kytičky, samolepící perličky a nápis vyřezaný na BS.

Přeji krásný den a pokud slavíte tak pěkného Valentýna (my oslavili už tak trochu včera, byli jsme na večeři, na skvělém pštrosím tataráku..ňam....samozřejmě jsem musela zdokumentovat, aby bylo na záznam do deníku). Smějící se

Mejdan

13. února 2013 v 13:30 | isobelka |  scrapbook
6. podmínka do celoroční soutěže na scrapbook.cz zněla použít úryvek básničky, písničky, nebo nějakou hlášku dětí, případně z filmu. Vzpomněla jsem si na jednu starou písničku od Michala Davida, myslím, že se jmenovala "My máme príma rodiče" a úryvek z ní jsem použila na stránce.

Fotka je z našeho předvánočního mejdanu s mými nejlepšími kamarádkami. Fotka není moc kvalitní, ale mám ji ráda a pokaždé, když se na ní podívám se musím smát. Použila jsem oranžovou čtvrtku, kterou jsem postříkala a orazítkovala a pak už jenom zbytky papírů a čtvrtek. Na stránku se mi krásně hodila razítka od Kety, nápis je vyřezaný na BS.

Krásný den!

5 let - ještě jednou

10. února 2013 v 9:35 | isobelka |  scrapbook
Oproti minulé stránce 5 let, tato fotka není z ateliéru, ale je z focení ve školce.

Základem je craft čtvrtka od Papermanie, dále jsem použila bílou embossovanou a zelenou čtvrtku, zbytky papírů, stužek, razítka Keta a visačku z oblečení, podle ní jsem ladila celou stránku. Nápis jem vyřezala na BS.

Krásnou neděli a hezký zbytek víkendu!

Dovolená s Jarkou

9. února 2013 v 13:41 | isobelka |  scrapbook
Potřebuji konečně dodělat svoje album, tak jsem vytáhla i tyto letité fotky a pohled, z doby, kdy jsme s kamarádkou vyrazily na lyže do Orlických hor.

Použila jsem čtvrtku se zimním motivem od Bo Bunny, jednobarevnou zelenou, oranžovou a bílou čtvrtku, samolepky písmenek, chipboards a razítka Keta.
Přeji krásný zimní den a pěkný zbytek víkendu!

Soustředění Terezín

5. února 2013 v 12:25 | isobelka |  scrapbook
Pátá podmínka do soutěže na scrapbook.cz byla udělat lift nějaké oblíbené zahraniční scrapařky. Žádnou oblíbenkyni nemám, tak jsem zapátrala a inspirovala se na webu Simple Stories.

Tentokrát jsem použila čtvrtky od firmy MME, bílou, šedou a černou čtvrtku, razítka Keta, výseky z BS.
Hezký den!

Můj projekt 2013 / 2

3. února 2013 v 9:38 | isobelka |  scrapbook
Minulý týden jsem byla s Gabretou v Praze, podívat se na místo dubnového srazíku a domluvit se na stravování v místní restauraci. Nevybraly jsme si zrovna dobrý den na cestování, protože od rána sněžilo, ale to nám na náladě neubralo. Já jela vlakem, Gabreta autem, sraz byl na Václaváku, pak už jsme se přemístily metrem a autobusem do sportareálu v Satalicích, kde se bude konat dubnový scrapbookový sraz. Prohlédly jsme si penzion a pak skončily v restauraci, kde jsme se s majitelem na všem dohodly a daly si skvělý oběd i zákusek. :-D Také jsem udělaly pár fotek, aby bylo na stránky do deníku.

Gabreta byla vyladěná do oranžova, tak jsem stránku udělala podle jejího outfitu. :-D :-D :-D Použila jsem oranžovou čtvrtku zn. MME, obyčejnou zelenou strukturovanou čtvrtku, razítko Keta, samolepky písmenek z papírnictví, výseky vloček z BS a raznice, borduru jsem udělala pomocí okrajové raznice Martha Stewart. Mapky mám z letáčku, který jsem si vzala v penzionu, ale sáhla jsem vedle...po anglickém, takže příště si musím vzít český. :-)

Pro představu, takto vypadá celá dvoustránka. Z druhé strany stránky vlevo jsou ještě vložené další fotky nás v restauraci, jak hodujeme a účet, ale to sem dávat nebudu. :-D

Zpracovala jsem i jízdenky z vlaku, metra, autobusu, vizitku z restaurace, využila jsem razítka Keta a zbytky čtvrtek. Musím říct, že tento typ alba mě hodně baví. Je to rychlé, jednoduché, jenom škoda, že teď se toho u nás moc neděje, co by stálo za to scrapnout.