rodina, výlety, dovolená aj.

Káti fotka na první občanku :-)

7. září 2010 v 9:53 | isobelka
Káti foto na OP

Začátek školního roku....

3. září 2010 v 8:19 | isobelka
...se nám nějak nevydařil, po dvou dnech Káťa zůstala dnes doma s bolestí v krku. Tak uvidím, snad z toho nic nebude a přes víkend se dá dohromady. Naštěstí se ve škole ještě dnes neučí (začínají až v pondělí) tak o nic nepřijde.

Vkládám dvě fotky, vzpomínky na mojí a Kátinu první třídu.

září 1976

Martina 1. třída
září 2002

Káťa 1.třída
Ta moje mi připadá jako vystřižená ze seriálu "Vyprávěj".

Soustředění 2010

30. srpna 2010 v 0:01 | isobelka
V sobotu jsme si pro Káťu dojeli do Chřibské, kde jim končilo gymnastické soustředění. Před odjezdem nám holky ještě předvedly co nového se naučily. A jedna společná fotka:

soustředění 2010
A kde je Káťa? Poznáte ji podle toho, že drží Loty v náruči. :-D

Pro porovnání fotky z loňského a předloňského soustředění...stejná vesnice, stejné místo - na schodech. :-))

2009

Ká´ta

Konec prázdnin

21. srpna 2010 v 16:28 | isobelka
Prázdniny pomalu končí a i když je dneska krásně teplo, stejně mám pocit, že podzim je už za dveřmi, sluníčko už nemá ty grády jako mělo před měsícem, brzy se stmívá a večery a rána jsou chladná. Ivan dneska ráno odjel na závody autíček do Bítouchova a Káťu jsem po obědě vypravila na soustředění do Chřibské. Tak mám chvilku čas na vložení pár nejnovějších fotek.

Na přelomu července a srpna byla Káťa na dalším koňském táboře v Poplzích u Libochovic, byl to již její třetí pobyt na tomto místě. Pokaždé příjíždí náramně spokojená a tak asi měsíc je po celém našem bytě cítit koňský smrad...tedy ne smrad, naše Káťa říká, že koně voní...takže to u nás voní jako ve stáji. :-))
Poplze
Poplze 2
Poplze 3

Poplze 4
Včera jsme se vrátili z dovolené ze západních Čech. Počasí nám zrovna dvakrát nepřálo, ale i tak jsme si to myslím užili. Chodili jsme na houby, jezdili na kole, navštívili Mariánské Lázně, Bečov, Klášterec nad Ohří, hrad Hauenštejn a rozhlednu Plešivec.

chatka
Hauenštejn

Čas letí...

25. července 2010 v 21:25 | isobelka
...jako bláznivý, jak se kdysi zpívalo v jedné písničce a prázdniny se za pár dní přehoupnou do své druhé poloviny.

Začátek července jsme s Ivanem strávili v České ráji v nádherném penzionu Troskovice ve vesnici Semín.

penzion Troskovice
Během jednoho týdne jsme navštívili spoustu krásných míst: hrad Trosky, lovecký zámeček Humprecht, Drábské světničky, město Jičín, kde jsme vylezli na Valdickou bránu, zašli do Rumcajsovy ševcovny a šli jsme lipovou alejí do Valdštejnovy lodžie. Udělali jsme si výlet na hrad Kost a prošli jsme se údolím Plakánek do vesničky Vesec, kde se natáčelo spousta filmů včetně mého oblíbeného "Jak dostat tatínka do polepšovny". Na kolech jsme vyjeli na Hrubou Skálu a odtamtud okruh Hruboskalskem na Valdštejn a zpátky. Navštívili jsme také Malou Skálu, kousek od ní skalní hrad Vranov - Panteon a hrad Frýdštejn, muzeum panenek a medvídků v Troskovicích, zámek Hrubý Rohozec....a samozřejmě jsme nemohli vynechat Prahovské skály.

Prachovské skály
Trosky
Jičín

Kost
A já už se těším až si vyvolám všechny fotky a začnu dělat album. :-))

Káťa byla v té době v Řehlovicích na koňské farmě. Moc se jí tam líbilo a myslím, že se i něco naučila.

Řehlovice
Další horké letní dny jsme trávili všichni na chalupě (já většinou naložená v bazénu) a dnes jsme odvezli Káťu na další koňský tábor, tentokrát k Libochovicím do vesnice Poplze. A my se vrátili domů. :-))

Hurááá prázdniny

1. července 2010 v 10:29 | isobelka
Tak konečně jsou tady....prázdniny. Kačka včera domů přinesla vysvědčení...9 dvojek a 8 jedniček, škoda, o fous uteklo vyznamenání....no jo, to je ta dvojka z pracovní výchovy, ale i tak to není špatné, v osmičce, když ještě při škole stíhá i dělat dobře sport.

Já peru, žehlím, balím, zítra vezeme Kačku na koňský tábor a my s Ivanem vyrážíme na chalupu a odtamtud v sobotu do Českého ráje....první dovolená ve dvou co máme Kačku...jako za svobodna. :-)) Těším se moc na výlety, na kolo, jenom ta vedra mi moc nevyhovují. Pokud bude počasí tak teplé jak tvrdí meterologové, tak i po dovolené zůstanu na chalupě a domů budu jezdit jenom na otočku. V půlce prázdnin Kačku čeká ještě jeden koňský tábor, v srpnu potom společná dovolená s našimi známými a Káti soustředění. A ještě doufám stihneme víkendovou návštěvu u našich přátel v jižních Čechách. Program nabitý, tak snad vše klapne.

Přeji všem krásné prázdniny, dovolené, plné sluníčka a krásných zážitků. Všem scrapařkám velkou úrodu fotek, aby bylo z čeho tvořit. :-D

Narozeninový srazík

25. června 2010 v 10:41 | isobelka
Ve středu (23. 6.) jsme měly s Hankou a Dančou takový malý opožděný narozeninový srazík, opět u Danči doma v Praze. V Dančině obchůdku jsem opět neodolala spoustě věcem a nechala tam dva tisíce. :-)) S holkama jsme pojedly, popily a hodně podecaly, bylo to skvělé, ale krátké.

dort

Nefinka

25. června 2010 v 10:28 | isobelka
Včera nám umřela naše potkanice Nefinka, byla s námi dva a půl roku.

Oslavy

14. června 2010 v 8:31 | isobelka
Víkend na chalupě byl ve znamení oslav. Kromě mých narozenin se ještě slavily narozeniny malého Vítka, svátek všech Vítů a Ivana. Sešlo se nás 12 lidí a 5 psů.

Společné foto před chalupou:
společné foto
Naše smečka:

smečka
Zleva: Coffee, Amálka, Terinka, Luk a Lotynka. :-D Dostat je na jednu fotku byla docela fuška. :-D

Praha

9. června 2010 v 22:33 | isobelka
O víkendu měla Káťa závody - Mistrovství ČR v gymnastice - kombinovaný program. Bohužel týden předtím marodila a nebyla ještě úplně v pořádku, ale i tak zajela celkem slušně obě dvě sestavy se stuhou a s kuželi. Umístila se sice na 12. místě, ale z naší oblasti ve své kategorii nejlépe. My s Ivanem jsem si udělali pěkný výlet po Praze a na Káti vystoupení se vrátili zpátky do haly na Vinohradech.

Ká´ta MČR

Radost

20. května 2010 v 13:26 | isobelka
Minulý týden jsem si udělala radost a teď jenom čekám a čekám až se oteplí a vykoukne sluníčko. Zatím to tak bohužel nevypadá.

boty

Gymnastická neděle

16. května 2010 v 23:22 | isobelka
Dnes měla Káťa závody, jednak přebor (stuha a kužele) a z toho sestava s kuželi se počítala do ligy. První jela stuhu, která se bohužel moc nepovedla...umístění nevím, protože se sčítaly body za obě sestavy a celkově za obě byla na třetím místě. Ale ligová sestava s kuželi se jí povedla moc a tam obsadila první místo. Třetí ligový závod a třetí první místo!!!! Je to skvělé!!! Poslední čtvrtý je myslím až na podzim a tam potom také bude celkové vyhodnocení. Tím, že se dnes umístila třetí na přeboru, postoupila na Mistrovství ČR v moderní gymnastice v kombinovaném programu, které by se mělo uskutečnit 6. 6. 2010 v Praze.

Káťa - závody 16. 5. 2010

Příprava do školy

5. května 2010 v 17:15 | isobelka
Tak takhle to vypadá, když se Kačka (vyjímečně) učí.

učení

Jarní víkend

26. dubna 2010 v 9:39 | isobelka
Víkend byl krásný a slunečný a stihli jsme toho hodně: úklid chalupy (celé horní patro jsem vyčistila a byla to fuška), posekání celé zahrady před chalupou (Ivan se zase vyřádil na traktoru), závody v Jablonci nad Nisou (Káťa vyhrála další kolo oblastní ligy ), první grilování (já vím, není to zdravé, ale bylo to tááák dobré) a na závěr včera před odjezdem domů jsem udělala Loty krásný letní sestřih.

Káťa s kámoškama
Káťa s kámoškama na závodech.grilování
ňam, ňam

Gymnastický víkend 2 - video

13. dubna 2010 v 22:42 | isobelka

Kačky sestava - 7. minuta.

Gymnastický víkend

13. dubna 2010 v 8:20 | isobelka
Zatímco já si užívala se stejně jako já scrapem "postiženými" kolegyněmi na srazu, Kačka měla o víkendu závody. V sobotu jela do Jablonce n. N. (Jablonecká perlička) a v neděli se konal Ústecký pohár. Sobotní závody se jí moc nevydařily, obsadila osmé místo, ale v neděli se jí sestava se stuhou povedla a skončila na druhém místě.

Jinak musím tu svoji rodinku pochválit, oba to zvládli všechno na jedničku, doma bylo uklizeno, nádobí umyté, nikde se nic nepovalovalo, no jsou to šikulové. :-))

Ká´ta - stuha
holky gymnastky

Velikonoce

4. dubna 2010 v 8:48 | isobelka
Přeji krásné a veselé Velikonoce !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vajíčka

Velikonoční jarmark

3. dubna 2010 v 21:58 | isobelka
Dneska jsme vyrazili s Ivanem do Úštěka na Velikonoční jarmark. Kačka jet odmítla a já ji nepřemlouvala, protože dívat se pak celou dobu na její otrávený obličej a kazit si Velikonoce se mi nechtělo. Po zaparkování a ujití cca 50-ti metrů se Ivanovi začala rozpadat bota, po dalších 50-ti metrech (za mého velkého smíchu) velký kus boty odpadl a hrozilo, že i celá podrážka a že na jarmark ani nedojde. Naštěstí došel a druhé štěstí bylo, že byla otevřená obuv a Ivan si koupil botky nové. Potom už nic nepřekáželo tomu, projít si celý jarmark. Bylo hodně lákádel, stánky s dobrůtkami (neodolali jsme a koupili si něco slaného i sladkého), keramika (mám doma další hrneček s hrochem), velikonoční výzdoba (odolala jsem, protože už to nemám kam dávat), ukázky řemesel, živá zvířátka, soutěže pro děti atd. Jen těch lidí, kdyby tolik nebylo.

Úštěk
Prošli jsme celý jarmark, nakoukli do několika stánků a utratili ?????? korun.

jarmark - já
Miluju všemožné blbinky z keramiky, jenže doma na ně už opravdu nemám místo.

Úštěk je krásné město a jak jsem se dočetla na netu nejmenší památková rezervace v ČR. Natáčel se zde film Kolja a Rebelové.

kostel v Úštěku
My se byli ještě podívat na ptačí domky, to jsou domky postavené v 1. pol. 19. stol. A jak bylo psáno na ceduli jednoho z domků, jedná se o malebnou skladbu dřevěných přístavků s pavlačemi při skalní stěně v zadní části domků. Přístavky navazují na sklepy a chodby vytesané v pískovcové skále. Vysoko nad srázem tak připomínají ptačí hnízda..proto název "ptačí". Zvláštností domků je, že z jedné strany je několik pater a z ulice lze dosáhnout na okap.

ptačí domky
No a zítra máme Velikonoce, tak jsem ještě navečer po příjezdu domů obarvila 30 vajíček.

Káťa na tréninku

2. dubna 2010 v 19:05 | isobelka
Ač prázdniny, gymnastky nezahálí a měly včera i dneska trénink...i když dobrovolný a volnější. Tak se dneska holky fotily v různých figurách a s různým náčiním. Dávám jednu, kde Káťa cvičí se stuhou.

Káťa se stuhou

Beránek

2. dubna 2010 v 16:10 | isobelka
Kupovaný beránek u nás nemá místo. Každý rok peču beránka vlastního, někdy i dva. Je výborný, vláčný, tvarohový se spoustou rozinek, oříšků a kandovaného ovoce, politý čokoládou a posypaný kokosem. Ňam.

beránek
Ještě dostane mašličku, ale až mu ztuhne poleva. :-D

Foto ze závodů

30. března 2010 v 8:00 | isobelka
závody - oddíl
Nepodařilo se mi bohužel vložit fotku Kačky z vyhlášení na konci závodů, tak alespoň dávám jednu společnou, oddílovou, v nových tričkách. :-) Káťa stojící druhá zleva.

závody - čtyřka
A ještě jedna...Káťa v tyrkysovém dresu.

závody - Káťa
A do třetice - Káťa při cvičení sestavy s kužely. :-)

První letošní závody

28. března 2010 v 21:04 | isobelka
Dneska jsem i s bolavým zubem (přes den celkem v klidu, ale teď večer mě už bolí pomalu celá pravá část pusy až k uchu) byla celý den na hale fakulty, kde měla Káťa gymnastické závody. Jela první závod ligy (liga se skládá ze čtyř závodů v průběhu roku, po skončení posledního je celkové vyhlášení). Cvičila sestavu s kužely a moc se jí povedla....skončila na první místě !!!!!!! Takže má dobře našlápnuto !!!! Já dělala počtáře...tzn. všechny známky od rozhodčích nahlásit klukovi co seděl u pc, ten mi pak hlásil zpátky výsledky sečtené a zprůměrované a já to zapisovala do listiny. Asi se mi dneska v noci bude zdát o číslech...pokud s tím bolavým zubem usnu. Ale první místo je super, alespoň nějaká radost.1. závody

Bojuju

27. března 2010 v 21:34 | isobelka
Bojuju se zánětem v zubu. Už více jak rok mi moje paní zubařka léčí nemocný zub....pokaždé když už to vypadalo, že je vše ok, začal zase mrcha zlobit. Každý týden jsem chodila na čištění, někdy zub zůstal otevřený, někdy jsem dostala dočasnou vložku. Když už jsme si myslely, že je v pořádku, ulomil se mi kus pětky. A tak že místo těchto dvou zubů dostanu korunky. Ve středu jsem byla na odřezání obou zubů a vyvrtání děr do kořenů...to vše překryto opět vložkou...zuby nebolely, mohla jsem kousat, vše v pohodě. Včera jsem šla na otisky a paní zubařka mi zalila kanálky cementem, nebo čím...nevím přesně a nasadila čepy, na které přijdou příští pátek korunky. Jenže...ouha!!! Už večer jsem cítila, že to není ok, zub začal pobolívat....jenom jeden...ta zmiňovaná čtyřka....pětka je v pořádku. Dneska už bolí celá dáseň. Naštěstí když je to v klidu tak to není tak hrozné, ale kousat na to nemůžu vůbec. Tak čekám do pondělka a uvidím co se bude dít dále...protože kanálky jsou zalité, do těch se už nikdo a nic nedostane, tudíž zub (resp. již jenom kořeny) nelze vyčistit. Jsem z toho otrávená. Velikonoce za dveřmi, sraz také a já nemám náladu na nic. Alespoň jednu stránku jsem si dneska udělala, ale ještě mi tam zbývá pár maličkostí dodělat. A zítra mě čeká asi celý den v hale, protože Káťá má gymnastické závody.

Zuby

18. března 2010 v 14:04 | isobelka
Momentálně jsem tento a příští týden v práci. Vydělané penízky jsem se těšila že si vezmu na scrap srazík a utratím je tam za nějaký materiál na tvoření atd., případně si ještě koupím nějakou tu drobnost na sebe. Jenže....když už po více jak roce chození k zubařce se mi moje čtyřka vpravo nahoře uklidila a vypadá to, že už je uzdravená...tak v úterý, když jsem kousla do housky mi upadla celá zadní část pětky tamtéž. Ono tam toho ze zubu už moc nezbylo, protože víc jak zub to byla plomba. Takže příští týden ve středu mi budou oba dva zuby uříznuty, v pátek jdu na otisky a další týden bych měla dostat čepy do kořenů a korunky. Doufám. Celá vyděšená z výkladu paní zubařky jak vše bude probíhat jsem se ani nezeptala kolik to bude stát....zadarmo to nebude, snad se vejdu do částky vydělané tady v práci. Tak mi držte palce, protože už teď se docela bojím.